LOBEY slaví 4 roky: Co dalšího vás čeká?

LOBEY letos oslavilo 4 roky od svého založení. Pojďte se s námi ohlédnout zpátky, jaké byly první produkty, jak vznikl nápad založit LOBEY a proč firmu založili tři muži. Zároveň se podíváme i do budoucnosti, kdy nám každý ze zakladatelů, Tomáš, Milan i David, napověděl, co nového se chystá. Říjen je měsíc, kdy slavíme narozeniny, postupně pro vás budeme odhalovat dárky, které jsme si pro vás přichystali - soutěže, slevy a především několik nových produktů.

 

Jak LOBEY vzniklo?

Před pár lety se setkal David, Milan a Tomáš a přestože se každý věnoval něčemu jinému, tak zjistili, že se vzájemně doplňují. Spojila je potřeba mít na trhu kosmetiku bez chemie, s respektem k přírodě, ale přesto funkční. Každý zužitkoval zkušenosti z předchozích zaměstnaní a vzniklo LOBEY.

Tady si můžete přečíst celý příběh o vzniku LOBEY.

 

LP-oslava-V1

Rozhovor se zakladateli LOBEY

Jaká je vaše nejsilnější vzpomínka na vznik LOBEY?  

 

Tom: Úplný počátek a zároveň první vzpomínka na Lobey je z pracovní cesty s Milanem do Mnichova. V té době jsem měl za sebou několik let vývoje kosmetiky, pracoval jsem nejprve jako technolog a později jako zakázkový vývojář pro české i zahraniční kosmetické značky.  

 

Už dříve jsem měl přání mít kosmetiku podle svých receptur, která bude funkční, a nebýt omezen výběrem surovin a rozpočtem odněkud shora. Věděl jsem jasně, že do tak velkého projektu se nemůžu pustit sám, mám sice velké znalosti, co se týče kosmetiky samotné, ale budování firmy a věcí s tím spojených je daleko komplexnější. O Milanovi jsem z přechozího zaměstnání věděl, že má skvělé organizační a vůdčí schopnosti a když později přišel s tím, že mu ten nápad připadá zajímavý, nebylo o čem přemýšlet. 

 

David: Pamatuji si na jedno z prvních setkání ohledně LOBEY u mě v obýváku. Tom vytáhl prehistorický disk plný receptur na kosmetiku a řekl nám, že ji budeme vyrábět. Pak ještě vylovil denní a noční krém, které měl pro sebe vytvořené a používal je už několik let. Což byly první produkty LOBEY. 

 

Milan: Intenzivně si vzpomínám, jak jsme poprvé plnili produkty. Tom přinesl první dávku kosmetiky a v kuchyni jsme pomocí stříkaček plnili obaly, aby prvních 50 kusů mohlo jít na otestování mezi naše známé. 

 

Jaká hodnota LOBEY je pro tebe nejdůležitější?  

 

Tom: Rozhodně funkčnost. Vím, že naše kosmetika je na základě receptury, kvality použitých surovin i recenzí funkční a pomáhá řešit problémy s pletí, pokožkou i vlasy. 

 

David: To, že pomáháme lidem. Mám radost, když čtu recenze zákaznic a vidím, že jim naše kosmetika opravdu pomohla s tím, co je trápilo. 

 

Milan: Za mě je to udržitelnost. A není důležitá jen pro nás, ale především pro celou společnost a je třeba se na ni soustředit. U nás v LOBEY je to přírodní kosmetika, využívání recyklovaných materiálů a další věci, které plánujeme, abychom pomohli životnímu prostředí. 

 

Co podle tebe LOBEY dokázalo za 4 roky?  

 

Tom: Nabídnout kvalitní kosmetiku širokému okruhu zákaznic. Je pro mě samotného velmi překvapující, jak se podařilo naši kosmetiku rychle rozšířit mezi lidi. Od začátku jsem si byl jistý, že jsou naše produkty kvalitní a funkční. S kvalitou surovin ovšem musí jít ruku v ruce cena. I přesto, že určitě nejsme nejlevnější, je vidět že lidé kvalitu sami velmi rychle poznají.  

 

David: Je toho nespočet, ale určitě je úspěch to, jak rychle náš tým roste. Dokonce jsme se museli za ty 4 roky několikrát stěhovat, abychom se vešli do kanceláři. Tým lidí, se kterými pracuji, je pro mě důležitý a za ten aktuální jsem velmi vděčný a mám radost, že ses nimi mohu denně potkávat. 

 

Milan: Dokázali jsme spoustu věcí. Za velmi krátkou dobu jsme z neexistující firmy vybudovali díky týmu lidí, které v LOBEY máme, značku, která je známá. Těší mě, v kolika koupelnách najdeme naše produkty. 

 

Jaký je tvůj nejoblíbenější LOBEY produkt a proč? 

  

Tom: Můj oblíbený produkt je Noční vyhlazující sérum, jelikož jeho složení je skvěle vyvážené. Krém má ověřené anti-age účinky a zároveň je velmi výživný. Emulze je velmi příjemná při nanášení a nejsou v něm běžné konzervanty a je výborně snášená i velmi citlivou pletí. Pak ještě AHA peeling, ten jsem naučil používat i kamarády. 

Mezi moje favority patří i Hyaluronové sérum Intense, které uvedeme 19. října.

 

David: V koupelně mi nesmí chybět Jemná intimní pěna. Je příjemná, voní a člověk ji může použít úplně na vše. Můj syn je od malička naučený, že je to základ každého sprchování. Nejen ženské intimní partie si zaslouží kvalitní kosmetiku. Chlapi totiž mají nešvar, že se mydlí jedním navoněným levným sprcháčem od hlavy až k patě. 

 

Milan: Nejčastěji používám Obličejovou mycí pěnu, což je i nejoblíbenější produkt našich zákazníků. Mám ji ve sprše, takže mě to nutí používat ji každý den. 

 

Jaké jsou tvoje plány v LOBEY? 

 

Tom: Vizionáři jsou Milan a David, já se spíš zaměřuji na to, co nás čeká nyní a koukám se na nejbližší potřebné kroky. Produkt po produktu, abychom vždy mohli být hrdí a stoprocentně jistí každým novým produktem. A těch nás v nejbližší době nečeká zrovna málo.  

 

David: Přál bych si, aby se LOBEY stalo synonymem pro produkty – ať už kosmetika nebo třeba produkty do domácnosti, které fungují, jsou kvalitní a udržitelné. A to nejen v Česku, ale minimálně po celé Evropě. Taky si přeji, aby naše produkty pomáhaly dalším ženám, mužům i jejich dětem. 

 

Milan: Chci, aby LOBEY prosazovalo udržitelnost a respekt k přírodě nejen v Česku, ale i dále ve světě. Jak už jsem dnes zmínil, udržitelnost je pro mě velké téma, proto se chci zaměřit na další projekty, které se toho týkají. 

 

Jaké jsou vaše nejoblíbenější produkty?

Už víte, jaké produkty si zamilovali zakladatelé. Nyní se zaměříme na produkty, které jste si zamilovali vy. To, že vaším největším oblíbencem je Obličejová mycí pěna zřejmě nebude žádným překvapením. 

1. Obličejový mycí pěna (359 Kč)

 

2. Jemná intimní pěna (349 Kč)

 

3. Odličovací mléko (389 Kč)

Říjen - měsíc narozenin

LOBEY narozeniny jsme začali LOVEM DÁRKŮ, kde někteří z vás našli překvapení. Ale 4 roky si zaslouží pořádnou oslavu, takže tím zdaleka nekončíme.
 
V říjnu vás čekají narozeninové balíčky s nejoblíbenějšími ReSáčky, spousta soutěží a také odhalení několika nových produktů.
 
Nezapomeňte nás sledovat na FacebookuInstagramu nebo TikToku, kde se jako první dozvíte indicie, o jaké novinky se jedná. Říjen bude opravdu plný překvapení, tak ať vám nic neunikne.

 

 

Zpět do obchodu