Nejčastější dotazy

banner-dotazy

PLATBA platba

Nepodařilo se mi provést platbu, jak mám postupovat?

Nefunguje vám platba kartou nebo spadla platební brána?

Napište nám na info@lobey.cz a my vám rádi pomůžeme. Případně počkejte na automatický e-mail s informacemi o provedení platby.

Jak můžu stornovat objednávku?

Napište nám prosím na info@lobey.cz a my objednávku stornujeme.

DORUČENÍ doručení

Čekám na doručení objednávky. Jak zjistím, kde se právě nachází?

Aktuální stav objednávky najdete ve svém zákaznickém účtu v sekci Historie objednávek. Pokud nemáte v e-shopu registraci, stačí napsat na info@lobey.cz. Pokud už byla zásilka předána dopravci, můžete ji sledovat přímo v aplikaci dopravce.

REKLAMACE reklamace

Nevyhovuje mi zakoupený produkt, ale už jsem ho rozbalil/a a vyzkoušel/a, můžu ho vrátit nebo vyměnit?

Zboží, které je už rozbaleno nebo dokonce použito, bohužel nelze z hygienických důvodů vrátit ani vyměnit. Na e-shopu si ale můžete objednat vzorečky produktů a před objednáním celého balení si je nejprve vyzkoušet.

Jak postupovat při reklamaci?

Zpět do obchodu