FAQ: Nejčastější dotazy
Nevíte si rady? Máme pro vás odpovědi na nejčastější dotazy. Pokud nezjistíte, co potřebujete, napište nám na info@lobey.cz nebo zavolejte na +420 511 444 380.
PLATBA
Nepodařilo se mi provést platbu. Jak mám postupovat?
Pokud vám nefunguje platba kartou nebo spadla platební brána, napište nám na info@lobey.cz a my vám rádi pomůžeme. Případně počkejte na automatický e-mail s informacemi o platbě.
Jak můžu stornovat objednávku?
Napište nám na info@lobey.cz a my objednávku stornujeme.
DORUČENÍ
Čekám na doručení objednávky. Jak zjistím, kde se právě nachází?
Aktuální stav objednávky najdete ve svém zákaznickém účtu v sekci Historie objednávek. Pokud nejste na e-shopu registrovaní, napište nám na info@lobey.cz.
Pokud už byla zásilka předána dopravci, můžete ji sledovat přímo v aplikaci dopravce. Číslo objednávky a odkaz na sledování vám dopravce pošle do e-mailu.
REKLAMACE
Nevyhovuje mi zakoupený produkt, ale už jsem ho rozbalil/a a vyzkoušel/a. Můžu ho vrátit nebo vyměnit?
Ne. Zboží, které už je rozbaleno nebo dokonce použito, nelze z hygienických důvodů vrátit ani vyměnit.
Pokud si nejste výběrem produktů jistí, objednejte si na e-shopu vzoreček a vyzkoušejte, jestli vám vyhovuje.
Jak postupovat při reklamaci?
- Napište na info@lobey.cz. Popište, jaký máte problém a uveďte číslo objednávky.
- Přiložte fotografii reklamovaného produktu.
- Počkejte, než reklamaci vyřídíme a ozveme se vám zpátky.
Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?
Pokud bude reklamace uznána, vrátíme vám peníze do 14 dní od přijetí reklamace.