PLATBA 
Nepodařilo se mi provést platbu, jak mám postupovat?
Nefunguje vám platba kartou nebo spadla platební brána?
Napište nám na info@lobey.cz a my vám rádi pomůžeme. Případně počkejte na automatický e-mail s informacemi o provedení platby.
Jak můžu stornovat objednávku?
Napište nám prosím na info@lobey.cz a my objednávku stornujeme.
DORUČENÍ 
Čekám na doručení objednávky. Jak zjistím, kde se právě nachází?
Aktuální stav objednávky najdete ve svém zákaznickém účtu v sekci Historie objednávek. Pokud nemáte v e-shopu registraci, stačí napsat na info@lobey.cz. Pokud už byla zásilka předána dopravci, můžete ji sledovat přímo v aplikaci dopravce.
REKLAMACE 
Nevyhovuje mi zakoupený produkt, ale už jsem ho rozbalil/a a vyzkoušel/a, můžu ho vrátit nebo vyměnit?
Zboží, které je už rozbaleno nebo dokonce použito, bohužel nelze z hygienických důvodů vrátit ani vyměnit. Na e-shopu si ale můžete objednat vzorečky produktů a před objednáním celého balení si je nejprve vyzkoušet.
Jak postupovat při reklamaci?
Lhůta pro vyřízení reklamace
K vrácení peněz dojde ve 14denní lhůtě po přijetí vaší reklamace.