😎 UDĚLEJ SI ZÁSOBY NA LÉTO a nakupuj vše v akci 3 + 1

Logistics & Supply Chain Coordinator

Logistics_Supply_Chain_Coordinator_in

Když jedeš na výlet, potřebuješ mít všechno naplánované do posledního detailu? Vážíš batoh, počítáš každý gram, trasu máš v Excelu, časový harmonogram v hlavě? Ale když něco nesedí, nerozhodí tě to? Umíš v každé situaci vytáhnout plán B, C i D? Způsobuje Ti nedokončený řádek v tabulce fyzické nepohodlí, ale zároveň umíš zachovat klid, když se věci mění každých 15 minut?

Pokud jsi odpovídal/a ano, pak jsi náš člověk. Hledáme koordinátora logistiky a dodavatelského řetězce – operativního perfekcionistu, který má rád pořádek, ale ví, že realita logistiky je občas kontrolovaný chaos.

Nemusíš být úplně logistický ninja. Stačí, když nám dokážeš, že jsi ochotný pracovat na tom, aby ses jím stal. Nemusíš vědět všechno, ale musíš být ochotný učit se a přicházet na to, jak zvládat různé situace. 

Jak si Tě představujeme? 

  • Umíš na situace reagovat operativně a bez stresu
  • Máš cit pro detail a efektivitu 
  • Jsi zodpovědný/á, samostatný/ý a spolehlivý/á
  •  Máš výborné organizační a komunikační schopnosti
  • Ovládáš práci s Office 365 na pokročilé úrovni a jsi ochotný učit se pracovat s novými systémy (pokud znáš Helios, bude to pro tebe výhodou)
  • Máš angličtinu (alespoň písemnou) na dobré úrovni

Co u nás budeš dělat? 

Marketplace & skladová koordinace

  • Spravovat Marketplace portály (např. Amazon, eBay, Kaufland.de…)
  • Aktivně sledovat skladové zásoby napříč jednotlivými platformami
  • Plánovat a koordinovat přísuny z centrálního skladu do sekundárních skladů (v rámci EU i mimo ni)
  • Navrhovat optimalizace v oblasti distribuce a skladového řízení – aby bylo vše co nejvíc efektivní a úsporné

Logistika, doprava & celní řízení

  • Koordinovat a objednávat dopravy materiálu a zboží
  • Sledovat, urgovat a operativně řešit problémy během přeprav
  • Připravovat, kontrolovat a evidovat podklady pro celní řízení (zejména při importu mimo EU)
  • Spolupracovat s externími partnery při celním řízení – s důrazem na importy do USA
  • Podporovat expanzní tým při logistickém a celním zajištění nových trhů

ERP & interní datová správa (Helios)

  • Zadávat a spravovat objednávky v systému Helios
  • Zakládat a udržovat skladové karty
  • Spravovat kmenová data: kusovníky, ceníky, výrobní tabulky a další informace důležité pro hladký provoz
  • Úzce spolupracovat s týmy Operations a Product Development – zajištění aktuálnosti a přesnosti dat napříč firmou

Obalové hospodářství

  • Řízení obalového hospodářství ve více zemích 

Co ti práce u nás přinese?

Protože chceme, ať se u nás mají zaměstnanci dobře, kromě finančního ohodnocení nabízíme i:

  • 25 dní dovolené a narozeninový den volna navíc,
  • 2 sick days,
  • MultiSport kartu,
  • stravenky,
  • nezapomenutelné firemní akce a teambuildingy,
  • možnost vzdělávání v oboru,
  • výkonnostní bonusy,
  • LOBEY produkty zdarma pro svou potřebu,
  • kávu, ovoce a občerstvení v kancelářích,
  • Home Office 1× týdně,
  • místo v moderním kancelářském prostoru – v brněnském Spielberk Office Centru.

Jak se přihlásit?

S každým dalším řádkem ti bylo jasné, že chceš pracovat právě pro nás? Tak pošli na natalia.kozusekova@lobey.cz nebo filip.csontos@lobey.cz své CV, připoj pár vět o sobě a o tom, proč si myslíš, že hledáme právě tebe. Pak si dáme kafe u nás v kanceláři ve Spielberk Office Centru.

Chceš o nás vědět víc? Na Facebooku nebo Instagramu zadej do vyhledávacího pole LOBEY nebo @LobeyLabs.